Hogyan férhet hozzá csupán egyetlen bejelentkezéssel a cégnél futó összes szolgáltatáshoz?

Miként tudja hatékonyan kezelni a céges szereplők jogosultsági szintjeit egyetlen tiszta és átlátható rendszerből? 

A vállalkozások digitalizálódásának folyamata során az informatikai rendszereik egyre nyitottabbá váltak ügyfeleik és üzleti partnereik irányába egyaránt. A vállalat méretének növekedésével párhuzamban és a bonyolultabb szervezeti felépítésnek köszönhetően egyre sokfélébb informatikai rendszer támogatja a munkát esetenként akár több telephely között is. Bonyolulttá válhat a külsős, belsős felhasználók és a hozzájuk tartozó pontos jogosultsági körök meghatározása és kezelése. Nem kis fejtörést okozva ezzel a cégvezetők és a rendszergazdák számára egyaránt. A felmerülő problémára célszerű megoldás lehet, egy központi felhasználói adatbázist is magába foglaló SSO ( Single Sign-On ) bevezetése. Az SSO lényegében egy munkamenet/felhasználó hitelesítési folyamat, ami engedélyezi a vállalati szereplők számára, hogy egyetlen felhasználónév és jelszó párossal hozzáférést nyerjenek több a cég berkein belül futó alrendszerhez a megfelelő felhasználói- és jogosultsági szintek figyelembevétele mellett. Egy gyakorlati példából kiindulva; a sales részleg vezető munkatársának hozzáférésre van szüksége a levelezőszerveren tárolt info@ és sales@ e-mail címekre érkező levelezéshez, illetve a fájlszerveren tárolt szerződésmintákhoz, azonban az ugyanezen a fájlkiszolgálón tárolt tervezési részleg anyagaihoz már nem. Ebben az esetben a sales részleg munkavállalójának előre definiált, megfelelő jogosultsági szinttel ellátott felhasználói csoportban történő elhelyezésével lehetővé válik a kizárólag számára kiemelten fontos és releváns adatokhoz történő hozzáférés egyetlen felhasználónév és jelszó párossal a vállalat összes alrendszerére nézve. Ahogy a cégvezetők úgy a rendszergazdák fele is transzparenssé válik a felhasználói struktúra, jól mérhető időmegtakarítást eredményezve az üzemeltetési és adminisztrációs feladatokban.

Nem értem, miről beszél a rendszergazdám. Hogy fizethetnék neki, ha nem is tudom, mit csinál? Szükségem van egy átlátható, közérthető támogatásra.

Virtuális szerverre lesz szükségünk, mert egyre nagyobb igény mutatkozik rá, hogy az irodán kívülről is elérjük a céges szerződéseket és táblázatokat. Ehhez profi partner kell.

Kapcsolat
- Kérjen ajánlatot, visszahívjuk!

Név:

Email:

Telefonszám:

Üzenet:
Elküld