Hogyan férhet hozzá csupán egyetlen bejelentkezéssel a cégnél futó összes szolgáltatáshoz?

Miként tudja hatékonyan kezelni a céges szereplők jogosultsági szintjeit egyetlen tiszta és átlátható rendszerből? 

A vállalkozások digitalizálódásának folyamata során az informatikai rendszereik egyre nyitottabbá váltak ügyfeleik és üzleti partnereik irányába egyaránt. A vállalat méretének növekedésével párhuzamban és a bonyolultabb szervezeti felépítésnek köszönhetően egyre sokfélébb informatikai rendszer támogatja a munkát esetenként akár több telephely között is. Bonyolulttá válhat a külsős, belsős felhasználók és a hozzájuk tartozó pontos jogosultsági körök meghatározása és kezelése. Nem kis fejtörést okozva ezzel a cégvezetők és a rendszergazdák számára egyaránt. A felmerülő problémára célszerű megoldás lehet, egy központi felhasználói adatbázist is magába foglaló SSO ( Single Sign-On ) bevezetése. Az SSO lényegében egy munkamenet/felhasználó hitelesítési folyamat, ami engedélyezi a vállalati szereplők számára, hogy egyetlen felhasználónév és jelszó párossal hozzáférést nyerjenek több a cég berkein belül futó alrendszerhez a megfelelő felhasználói- és jogosultsági szintek figyelembevétele mellett. Egy gyakorlati példából kiindulva; a sales részleg vezető munkatársának hozzáférésre van szüksége a levelezőszerveren tárolt info@ és sales@ e-mail címekre érkező levelezéshez, illetve a fájlszerveren tárolt szerződésmintákhoz, azonban az ugyanezen a fájlkiszolgálón tárolt tervezési részleg anyagaihoz már nem. Ebben az esetben a sales részleg munkavállalójának előre definiált, megfelelő jogosultsági szinttel ellátott felhasználói csoportban történő elhelyezésével lehetővé válik a kizárólag számára kiemelten fontos és releváns adatokhoz történő hozzáférés egyetlen felhasználónév és jelszó párossal a vállalat összes alrendszerére nézve. Ahogy a cégvezetők úgy a rendszergazdák fele is transzparenssé válik a felhasználói struktúra, jól mérhető időmegtakarítást eredményezve az üzemeltetési és adminisztrációs feladatokban.

Nagyon megviselné a céget, ha elveszítenénk a legfontosabb adatokat, kimutatásokat, statisztikákat. Sürgősen kell egy biztonságos megoldás az adataink védelmére.

Nem értem, miről beszél a rendszergazdám. Hogy fizethetnék neki, ha nem is tudom, mit csinál? Szükségem van egy átlátható, közérthető támogatásra.

Kapcsolat
- Kérjen ajánlatot, visszahívjuk!

Név:

Email:

Telefonszám:

Üzenet:
Elküld